Terms and conditions

  • 0 Comments
  • Sent in : 1397-05-25 13:26:03

 

1- وب‌سایت ایکالا صنعت، یک سایت کاملا تخصصی در حوزه مهندسی متالورژی، معدن و ساخت تولید است که تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران ثبت و ایجاد شده و در حال فعالیت است. این وب‌سایت ‌به عنوان یک سایت الکترونیکی، پایبند به تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و با نقض‌کنندگان این قوانین در حدود اختیارات قانونی خود، برخورد می‌کند.

2- این وب‌سایت هیچ دخالتی در قیمت‌گذاری محصولات، تجهیزات و خدمات ندارد و قیمت‌گذاری صرفا بنابر تصمیم شرکتها انجام می شود؛ با این حال چنانچه قیمت های ارائه شده نسبت به محدوده قیمت عرفی بازار، بیش از حد نامعقول باشد، تیم ایکالا صنعت بنا به صلاحدید خود قیمت را حذف خواهد کرد.

3- این وب‌سایت کلاً یا جزئاً هیچ دخالتی در معامله احتمالی افرادی که از محتوای اطلاع‌رسانی آن استفاده کرده‌اند نداشته و هیچ نفعی در معامله احتمالی آنها عائد این سایت نمی‌شود؛ فلذا مسئول انجام معاملات آنها یا نظارت بر اجرای آن نیست. براین اساس، رعایت احتیاطات حقوقی، فنی و اقتصادی لازم در انجام معامله، مستقیماً برعهده‌ معامله‌کنندگان است و تبعات ناشی از آن، ابداً متوجه این سایت نخواهد بود.

4- این وب‌سایت هیچ قصدی دال بر ایجاد آشفتگی، کنترل، جهت‌دهی، تشویش یا هر نوع دخالت جزئی یا کلی بر نرخ یا حجم معاملات ندارد و خود را از مسئولیت‌های احتمالی ناشی از آن به طور کلی مبری می‌کند. بر این اساس، چنانچه هر یک از کاربران وب‌سایت، با ارائه قیمت‌های نامناسب و درج توضیحات نادرست یا هر نوع توسل به شیوه‌ها یا روش‌هایی که در چارچوب مصادیق فوق قرار می‌گیرد، سعی در نقض آن رسالت داشته باشند، کاربری آنها بنابه ارزیابی و تصمیم مدیران سایت، بدون هیچ‌گونه تذکر قبلی، به صورت موقت یا دائم مسدود می‌شود و عنداللزوم مراتب جهت پیگرد قضایی به مراجع ذیصلاح اعلام خواهد شد.

5- کاربران محترم ضرورتا باید به هشدارهای پلیس فتا و سایر مراجع انتظامی، امنیتی و نظارتی دقت کنند و شخصا مسئول انجام یک معامله امن باشند.

6- لینک‌، آدرس الکترونیکی یا هرنوع تبلیغ مجازی سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی در محتوای این سایت، صرفاً جهت اطلاع‌رسانی است و ایکالا صنعت هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن لینک‌ها یا آدرس‌های الکترونیک یا تغییرات بعدی آنها نخواهد داشت.

7- هر نوع محتوای ثبت‌شده از سوی اشخاص حقیقی یا حقوقی، توسط سامانه‌های مانیتورینگ خودکار و غیرخودکار تیم ایکالا صنعت بررسی و پس از تائید محتوا، بارگذاری و نمایش داده می‌شود. بدیهی است چنانچه اطلاعات به‌صورت ناقص یا خلاف مقررات و ضوابط ایکالا صنعت ارائه شود، بنابه ضوابط موجود، این اطلاعات حتی‌الامکان اصلاح یا نهایتاً حذف خواهد شد.

8- هیچ یک از کاربران، حق کپی‌برداری و سوء استفاده از محتوای تبلیغی اشخاص دیگر -از قبیل استفاده غیرمجاز از تصاویر محصولات یا توضیحات و ترکیبات خاص آنها- را به گونه‌ای که تشابه صد درصدی بین آنها وجود داشته باشد ندارد. درصورت مشاهده یا گزارش شاکی، نسبت به اصلاح یا حذف محتوا یا انسداد موقت و دائم حساب کاربری فرد سوءاستفاده‌کننده اقدام خواهد شد.

9- کاربران می‌بایست در وارد کردن اطلاعات محصولات و خدمات خود دقت لازم را داشته باشند.

10- هر نوع توهین یا تهدید اشخاص یا اظهار نظرهای سیاسی و یا هر نوع عدم پایبندی به موازین و قوانین جمهوری اسلامی ایران یا استفاده از هر نوع محتوا که سبب وهن این سایت شود، مشمول حذف دائم کاربری و انتقال کاربر به لیست سیاه و ارجاع موضوع به مراجع قضایی خواهد بود.

11- انصراف از همکاری و تقاضای استرداد وجه، پس از انتخاب تعرفه و انجام عملیات پرداخت به هیچ وجه مورد پذیرش نیست و وجهی مسترد نمی‌گردد و واریز کننده وجه پس از واریز آن، حق خود را مبنی بر پیگیری حقوقی استرداد آن سلب و ساقط می‌کند.

12- واریز کننده وجه اقرار و اذعان می‌کند که وجه واریزی از کارت و حساب خویش و متعلق به وی باشد و شخصا مسئول پاسخگویی به تبعات ناشی از آن، در صورت کشف خلاف واقع باشد. سایت ایکالا صنعت به طور کلی از این مطلب مبری است و نهایت همکاری را با مراجع قضایی و انتظامی در این زمینه معمول خواهد داشت.

13- کاربران اقرار و اذعان می‌کنند که شخصا مالک تصاویر و محتوای منتشره خود بوده و  ایکالا صنعت نسبت به کشف خلاف واقع آن، هیچ مسئولیتی ندارد.

14- ارتباط بین خریدار و فروشنده به طور مستقیم با مباشرت خود آنها انجام می‌شود و ایکالا صنعت هیچ مکانیزمی در خصوص تائید اصالت، وثوق و هویت واقعی طرفین ندارد و مبری از مسئولیت‌های احتمالی ناشی از آن است. خریدار و فروشنده شخصا باید این موضوعات را احراز و رعایت کنند.

15- ایکالا صنعت متعهد به ایفای بالاترین سطح محرمانگی است؛ لذا کاربران محترم سایت نمی‌توانند انتظار ارائه اطلاعات ثبت‌شده سایر کاربران و نیز خود آن‌ها را داشته باشند. این اطلاعات فقط به درخواست مراجع قضایی و انتظامی داده خواهد شد.

16- با توجه به پیاده‌سازی بالاترین سطح امنیت سایبری بر روی پایگاه داده‌ این سایت، هیچ دسترسی فنی غیرمجازی به آن قابل‌انجام نیست. اما این مطلب به معنای جلوگیری صد درصدی از سوء‌استفاده‌های احتمالی اشخاص از اطلاعاتی که به صورت عمومی منتشر می شوند، نیست و ایکالا صنعت مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

17- چنانچه در خصوص موضوعی خاص، نسبت به محتـوای اطلاعـات ارسالی یا عملیـات انجام‌یافته اختلاف نظری باشد، اسناد دفاتر، گزارش‌ها و همچنین عملیات الکترونیکی ضبط‌شده در فایل‌ها و سرورهای کامپیوتری ایکالا صنعت، در مقابل طرف مقابل، سند و دلیل معتبر خواهند بود.

18- حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است. برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، کاربران می‌بایست در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

19- ایکالا صنعت در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش یا پشتیبانی ندارد و کلیه خدمات و تراکنش‏‌های مالی آن فقط از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به ایکالا صنعت اطلاع دهید.

قوانین و ضوابط مشروحه مندرج در این صفحه بنا به تغییر شرایط، درصورت لزوم، اصلاح، گسترش یا تعدیل خواهد شد. کلیه کاربران شخصاً موظف هستند به‌صورت دوره‌ای از این صفحه بازدید و از آخرین وضعیت قوانین، اطلاع حاصل کنند.

Comments

Leave a comment



Refresh Code